A lucky bastard



Nyttigt va? ;-) Fast den färskpressade apelsinjuicen väger upp kaffet och bullen med (mörk!) choklad.


I morse lämnade jag nycklarna till studion jag bott i de senaste 2 veckorna. Städade ur allt och packade än en gång allt mitt shit. Jag har blivit duktig på att packa effektivt, haha!

Innan jag drog till jobbet åt jag frukost på ett café i hörnet på rue Jeoffroy d'Abbans & rue Malesherbs. Ett underbart mysigt patisserie. De som jobbar där är så trevliga och de har så goda bullar, och helt lovely café au lait. Älskar det stället! Vardagslyx en vanlig måndag.

Ikväll åker jag till min kompis Tylman där jag kan låna hans rumskompis rum i en vecka medans han är på semester. Riktigt schysst! Och skulle jag inte hitta något innan hans roommate kommer tillbaka så har både Janis och Irina erbjudit att jag kan bo hos dem. Även Emilie har sagt att jag kan sova hos henne. Tur man har så snälla vänner! I am a lucky bastard. :-)
Men nu i veckan hoppas jag att hitta en lägenhet!


Vardagslyx | |
#1 - - Amanda:

Fransmännen kan verkligen baka, det där ser riktigt gott ut! =)

#2 - - Julia:

Vad härligt att du har de bra och att du har träffat många härliga människor! :D saknar dig!<3

Upp