SONY VAIO





Jag tror att jag bestämt mig. Det blir nog en SONY Vaio som ny investering. När jag kommer till Sverige sâ ska jag âka och titta pâ nâgra för att se vilken modell som passar mig. Men jag undrar om inte den här pâ bilden är en bra sak, VPCEA2S1E, heter modellen. Och vit vill jag ha. Classy.

Âh nu längar jag efter att fâ gâ och klämma, känna och titta!


This and that | |
#1 - - Anna:

Annars kan du ju ta en sväng förbi Fnac i Forum des Halles. Där har de massor av Vaio :) Om du inte kan hålla dig, menar jag.

#2 - - Christine:

Kan nog bli sâ ja, hehe ;-) Men med tanke pâ tangentbordet sâ vill jag köpa den i Sverige!

#3 - - delinda:

tack snälla =)

åh nice med ny dator!

#4 - - Magdalena:

Vitt är ursnyggt! Ville också ha det men hittade ingen vit dator när jag skulle köpa.

#5 - - Ellinor:

Ett klokt val!

Har varit supernöjd med min Vaio och hade inte valt något annat i PC-väg.

#6 - - Jessica:

sv_ ja jag har inte haft något problem alls :) men den där har jag hört bra saker om, bra val!

#7 - - Anonym:

Den är riktigt snygg den datorn, du kommer nog bli super nöjd:)



Åh vad jag älskade filmen vinterviken när jag var liten. Det var min absoluta favorit film:)

kram

#8 - - Sara:

haha, lite lustigt, trillade in på din blogg nu när jag sitter och surfar på mín vita vaio, exakt en som på bilden.. ;) men är supernöjd med den, fick den i 16-årspresent och älskar den!



lycka till



Sara

Upp