Bonheur



Vi var inte ensamma om att ta ta tillvara på de varma solstrålarna


Det var som jag förutspått. Men jag pallade lite mer än 5 minuter på stan och kom faktiskt hem med två nya linnen. Och 11 euro mindre i plånboken. Men nöjd är jag. Hoppas jag. Jag orkade nämligen inte prova det ena linnet. Tur man har en månads öppet köp på rea här i vissa butiker!

Eftermiddagen har sen spenderats på en av gräsplättarna i Jardin du Luxembourg. Det är en av Paris finaste parker som ligger i 6:e, precis nedanför St Michel. Jag och Solli låg där länge och stekte, snackade skit och skrattade åt diverse grejer. Riktigt trevligt. Sen blev det en glass(även där rätt förutspått, hehe...) på Amorino innan jag tog metron hem.

Nu ska jag duscha och göra mig lite fräschare för när C kommit hem ska vi iväg och spela boule med några vänner. Det ska bli trevligt :-)


Solli + Blackberry = sant


Christine + sommar&sol = lycka


Vardagslyx | |
#1 - - LIVINGROOM:

åh va varmt det ser ut! vi var aldrig i den parken. Det fanns så mycket man ville se och besöka! men vi kommer tillbaka. snart. versailles lockar....!!!

#2 - - Anonym:

halli hallå. ha en bra dag! :D eller kväll kanske man borde säga!

Upp