Bakelser och geléhallon





Elsa hugger in!


Hon hade med sig en påse geléhallon till mig! Exakt hur många utlandssvenskar blev avundsjuka nu? Hähä.

I eftermiddags åkte jag bort till 15:e för en dejt med Elsa som är i stan över helgen. Vi har inte träffats på över ett år så det var ett kärt återseende! Kramkalas och "oj vad vi missat grejer!". Hon och jag träffades för 1,5 år sedan i Paris och blev direkt goda vänner. Vi hängde hela hösten och när hon åkte hem till Stockholm kändes Paris så tomt. Så det var kul att vi hann ses nu i helgen. Vi satte oss på ett ställe vid La Motte-Piquet och åt varsin bakelse, som sig bör en lördag i Paris. Supermysigt.

Och ja, jag är medveten om att min blogg just nu är en mat/godis/efterrätt/frukost-bildblogg. Sorry. Ska sluta!


Things I like | |
#1 - - Ellinor:

Oh, så gott det är. Ska självklart se till att förtära en och annan kaloribomb nästa helg ;) Är det något annat svensk du längtar efter som du vill att jag ska ta med?

Kram

#2 - - Malin:

Jag gillar de läskande bilderna på fina, franska bakverk :)

#3 - - Sofia:

Jag blev det definitivt! =)

#4 - - Linnéa:

Oh så gott! LYX! Tack för din fina kommentar.

#5 - - Sandra:

Herregud så gott det där ser ut !

#6 - - mikael:

Såg inte lite god ut den där chokladkakan :)

#7 - - stina:

Ååååå vad gott, inte alls bra att se nu. Sitter i soffan och är sådär sötsugen man alltid blir på kvällen :P

Upp