Paris-blogg eller blogg med lite Paris?




Jag vet inte riktigt hur jag ska göra med bloggen nu när jag är "hemma" i Sverige igen. Min vardag är ju i Malmö nu och jag vet det inte blivit så mycket Paris på bloggen senaste tiden eftersom det inte varit aktuellt. Men självklart är bloggen till för att visa bilder från Paris, spekulera i kulturkrockar, tipsa om mina smultronställen och skriva om mitt liv i Frankrike.

Antingen fortsätter jag som vanligt, men med lite mer Paris- och Frankrikeinslag. Eller så kör vi tvärtom, alltså lite mer Paris och lite mindre min vardag här i Sverige. Vilket nog kommer passa bäst in i mitt stressade skolschema och också färre inlägg.

Eller så skriver jag BARA om Paris. Det känns konstigt att ha en blogg om Paris där bara 1/5 handlar om just Paris. Samtidigt som mitt liv just nu inte är i Paris. Då kanske jag i så fall öppnar en till blogg som är mer om mitt liv och vardag.

Vad tycker ni?


Ps, jag tar en liten paus några dagar, jag känner att jag behöver det just nu. Så kan ni väl skriva lite vad ni tycker och tänker så länge? Även om det är något ni skulle vilja fråga om just Paris. Så ska jag klura på vad jag vill göra jag med.

D'accord?

This and that | |
#1 - - Sophia - Mitt liv i Los Angeles:

Sv: Tack för att du gillar mitt namn haha! Känner mig så obekväm när folk kallar mig det. Och tack för grattiset!



Vad härligt med Paris, jag har alltid velat åka! Pluggade du där?



#2 - - Sofia:

Jag tycker det vore skoj med mer Paris såklart men vill gärna följa med i dín svenska vardag också. Ta hand om dig nu!

#3 - - Lisa:

Kör på som vanligt! Gillar att bloggen är personlig, men visst är det toppen med fler parisinlägg (speciellt för mig som längtar hem just nu). Lycka till med plugget!

#4 - - Madeleine:

Eftersom att jag bara känner dig som "hemma" så lider inte jag nämnvärt av bristen på Paris-inlägg. Gillar din personligatouch, öppenhet och ärlighet.

#5 - - Mia:

Blanda friskt säger jag! Och var dig själv, det är alltid det viktigaste tycker jag. Oavsett om vad man bloggar.

#6 - - Maria:

Fortsätt som nu :) Gillar att läsa din blogg vare sig det är med Paris eller inte. Du skriver på ett roligt och ärligt sätt. Och vill självklart läsa mera

#7 - - Lisa:

supersnygg kjol forresten!

#8 - - Daniella:

Allt bra? :)

#9 - - Nicolina:

Hej!



Alltid lika kul att hitta andra bloggar från Paris! Så jag läser gärna mer om Paris i din blogg! :)



#10 - - Nathalie:

Jag har alltid gillat din blogg som den är, det är roligt att följa dig i Sverige också! :)

#11 - - Anonym:

blanda tycker jag !! ha paris som grund men skriv lite om allt möjligt.



gillar du musik? kika gärna förbi mig - jag skriver om min eviga kamp in i musikvärlden och har alltid nåt på gång. ni får ge feed back och komma med kommentarer om låtar mm. det är trots allt er jag lyssnar på i slutändan !! xx välkommen

#12 - - Sag:

Snygg outfit! Jag har gjort en ny kategori på min blogg, "Get the look!" Titta in och kommentera!

#13 - - Anonym:

Fin bild!

#14 - - neli:

cool blogg =)

#15 - - Samantha:

Kör på som du gjort - blanda! I like it;)

#16 - - Petra:

Jag gillar bloggen som den är!!! Tycker det är jätte jobbigt då vissa har flera bloggar...

#17 - - Helena:

god morgon kära du

#18 - - Helena:

god morgon kära du

#19 - - Mariam:

sv: Ja visst är det! ;)



Snygg outfit :)

Upp