Atleast I had fun last night



Jag och Nowfel.


Jag och min fransman. Awwww....


Nico och Nowfel.



Att gå ut och dricka ett glas vin för mycket kvällen före nyårsafton är kanske inte världens bästa idé. Fast om det inte blir så roligt ikväll så hade jag i alla fall en riktigt härlig kväll igår. Jag och Christophe gick och mötte Nowfel på JAJA vid rue Montorgeuil och efter en stund kom även Nicolas dit. Vi avslutade kvällen på Café Noir innan vi tog en taxi hem. En sådan där kväll man minns om hundra år. Riktigt kul! Idag sov vi till tolv så jag känner mig hyfsat pigg.

Nu ska jag tvinga Christophe att följa med mig och köpa en kalender. Jag kom ju aldrig iväg igår så jag ska passa på att hitta någonting roligt till min nyårsoutfit också. Vi ska ha en mask eller liknande tydligen och det har jag inte liggandes i garderoben direkt.

Fun stuff | |
#1 - - christin:

Gott Nytt År!!!!

Upp