Helgen är över















Helgen är över och vardagen är tillbaka. Idag ska jag tillbaka till Malmö. Det ska bli skönt faktiskt att komma hem till min lägenhet, men samtidigt kommer jag sakna att sova som en prinsessa som jag gjort de senaste två dagarna. Frisk luft på landet gör susen för själen!

Vi ses tillbaka i Skånes metropol!


C'est la vie | |
#1 - - M A I D A:

Hej!

Jag försöker samla ihop 3000 tittare på denna videon, för att en ny ska komma ut.

Så jag skulle verkligen uppskatta om du slösade bara 2 min och 40 sekunder, av dagen för att lyssna på den!

Kram/maida



http://www.youtube.com/watch?v=8njOefaNbNY

#2 - - Alexandra:

gott med oboy och mackor :D

#3 - - Linnéa i Alabama:

Du har foton på alla mina cravings just nu! Hoppas du måsr bättre snart, får tillbaka mat och livslusten. Och visst är det fint med killar som är gentlemän!

Upp