Because I'm worth it



Jag gömde mina mörka ringar under ögonen bakom solbrillorna.


Ina däremot var fräsch som alltid.



Gus l'Atelier Gourmand, en trevlig liten oas i 17:e.

Igår försvann internet här hemma och det kom inte tillbaka förrän framåt eftermiddagen idag. Men lika bra var väl det för jag började min torsdag med att ta en lång powerwalk och efter det städade jag hela studion. Nu är här fint och fräscht igen!

På eftermiddagen mötte jag upp med Ina. Vi gick till det här stället och snackade bort några timmar över kaffe och kaka. Just vad jag förtjänade efter en produktiv förmiddag.
Jag kan varmt rekommendera denna lilla restaurang som ligger i ett lugnt område inte alls långt från Parc Monceau och Triumfbågen. På kvällarna kan man få ett glas vin och en tallrik med charkdelikatesser för 6 euro. Då dagarna en prisvärd lunch eller en kopp gott kaffe.


Vardagslyx | |
#1 - - Elaine:

Jag vill minnas att det var i 17:e som jag bodde när vi var i Paris :)

Upp