Monster




Den här dagen har verkligen varit dålig. Hela veckan har varit skit helt ärligt. Tre dåliga nyheter på två dagar har fått mig ur balans och sen en massa annat på det som stress och magkatarr. Jag är bara negativ, pessimistisk och energilös hela tiden och har inte känt mig riktigt lycklig sen sist jag var i Paris.

Jag misstänker att mina p-piller är en del av boven i dramat, så nu ska jag byta till några nya som heter Yaz. Någon som provat dem? Tydligen ska man bli mer harmonisk eftersom de har en pms-dämpande substans i. Att känna sig låg och få utbrott halva månaden är inte hållbart. Jag undrar varför de inte bara kan göra p-piller som inte gör en till ett pms-monster eller ger obehagliga biverkningar. Ska jag behöva ploppa ut en unge per år för att inte bli deprimerad 2 veckor i månaden eller?

Förhoppningsvis ändras allt från och med nästa vecka också. Då är jag åter igen med min kärlek. Jag behöver vara med honom för att må bra. Utan honom känns livet meningslöst.

Nu ska jag dra till gymmet. Det är sista dagen på min gratisvecka så jag får ju passa på. Pumpa musklerna, haha.


Tankar & Funderingar | |
#1 - - Penny:

Håller tummarna för att det vänder i samma stund du landar på fransk mark - inga mer tråkiga besked & ett humör som strålar ikapp med solen.=)

#2 - - Ellinor:

Då får försöka stå ut dessa sista dagar och samtidigt ta hand om dig. Väldigt, väldigt snart är du hos din älskade igen och dessutom i en underbar stad där det är svårt att klaga ;)



Stor kram

#3 - - Sandra:

Det är bara att tänka som så, desto högre uppförsbacke desto lättare blir det ner sen :) Jag har aldrig hört talas om yaz men mina p-piller är jättebra! Cerazette heter dom. Jag hade seriösa humörproblem innan jag började ta dom men nu är jag stabil (inom det området iaf) :)

Upp