MINI



Julstämningen är igång hemma hos mig. Lilla mini-granen lyser fint!

Idag fick jag reda på att jag klarat en omtenta jag gått och oroat mig över. Gud jag blev så himla glad så jag hoppade upp och ner av upphetsning. Nu väntar jag på besked för en annan tenta och har jag klarat den kan jag sen slappna av så fort denna kursen är slut. Det är nära nu. Snart kan jag bli människa igen. Framförallt en trevlig och positiv människa. Jag har inte varit mig själv på flera veckor. Stress och dålig hälsa kan verkligen göra mig till en person jag inte tycker om att vara.

Jag ska ta en dusch(har inte tvättat håret på tre dagar, haha) och steka lite pannkakor till middag. Ikväll blir det en lugn kväll hemma men i morgon ska jag gå på bio och se Twilight. Det ser jag fram emot!


C'est la vie | |
#1 - - Karin:

Igår var jag med mamma och pappa på J'GO:D Tack för tipsett! Inlägg kommer upp under dagen;)

#2 - - Hanna - Mode, smyckestillverkande och min vardag:

Vad roligt att du klarade tentan!

#3 - - Penny:

Åh, vad skönt att ha klarat tentan! =)

Upp