Rapport




Eftersom Lisa tjatar på mig hur träningen går så får jag väl rapportera. Och svaret blir, yes jag tränar på. Idag blev det 3 km kondition och rump/ben-övningar och jag tränade även i onsdags. Bra va? Men hur många veckor har vi kört? Hmm, måste gå tillbaka i arkivet och ta reda på statusen. Vi får nog göra en avrapportering i början på nästa vecka. Så vi vet hur allt ligger till.

Hur går det för er?


Ikväll blir det hemmakväll. Spagetti bolognese, nagellackning, Idol-kval och brittisk film med mamma. Det är skönt med helg!


Health & Fitness | |
#1 - - Lisa:

Menade inte att tjata ;) Harligt att det gar bra! Jag har misslyckats denna veckan men pa mandag blir det nya tag!



Ang M&S, vill garna ha en rapport. Tror att det kan vara ett alternativ till Monoprix, helt klart.



Trevlig helg!

#2 - - Karin:

Låter toppen:)

#3 - - Sofia:

Bra =) För mig har det inte blivit styrka denna vecka, bara en massa kondisiton eftersom de byter alla maskiner på mitt gym nu. Är helt lost... Måste boka in en tid med min PT nästa vecka så jga kan komma igång igen.

#4 - - Jenny:

Jag har bott hos vänner i två veckor och har under hela helgen har jag flyttat. Så bara två gånger på de senaste två veckorna. Men jag tänker ta igen med råge denna veckan, tänkte jag (och flyttning räknas väl som styrketräning va?).

Upp