FRIDAY BABY!

 

Jag hade nyss skrivit ett inlägg men blev utloggad när jag uppdaterade. Jaja, c'est la vie. Det jag ville säga var att jag haft en bra dag och att jag är på väldigt bra humör idag. I eftermiddags åt jag först en väldigt mysig lunch med killen och efter det har jag varit på ärenden, möten och intervjuer runt stan, bland annat i 7:e. Jag gillar den delen av stan och hur vackert det är när Eiffeltornet sticker upp mellan byggnaderna när man går förbi.
 
Nu ska vi äta middag och sedan åka iväg för att möta upp två vänner för ett glas eller två på en bar.
 
HAPPY FRIDAY!
 
 
C'est la vie | |
#1 - - Maja:

Härligt bilder! :)

Svar: Tack! :)
Christine

#2 - - Sarah:

De lät som en riktigt mysig da :)
Fina bilderna va :)

Svar: Det var jättemysigt :) Och tack!
Christine

#3 - - Sofia:

Åh vad jag vill åka till Paris snart igen när jag ser alla dina fina bilder!

Svar: Diu får komma hit då! Så kan vi ses för en café crème :)
Christine

#4 - - Felicia:

din blogg gör mig ledsen :((( hahahaJGA VIL TILL PARIS IGEN! haha

puss

#5 - - Erin:

I don't think I'd ever get over seeing the Eiffel tower pop up out of nowhere. So beautiful!

Svar: I never get tired of it either!
Christine

Upp