Himlen runt hörnet




Min pojkvän är bra på många saker. Som fransk historia, spela piano, röka cigaretter, ge komplimanger etc etc. Men fotografera, det är inte en talang. Som ni ser på denna bilden. Var är mina fötter undrar man ju? En himla massa himmel ser man i allla fall. Hur som helst, jag älskar ju honom ändå, trots hans bristfälliga fotokunskaper. Förresten kanske jag snart kan lägga undan vinterjackan. Nu verkar det som att vintern är helt och hållet slut.

Jag kom hem trött efter jobbet och ställde mig och lagade wok. En dum idé när klockan redan var halv nio när jag började. Nu sitter jag här i soffan sjukt mätt och illamående. Det är någonting som faktiskt är dumt att göra. Att äta fransk tid men med svenska portioner. Hur ska jag kunna somna nu? Fast jag är riktigt trött så kanske slocknar jag så fort huvudet träffar huvudkudden. I guess I will soon find out.

Au lit!


C'est la vie | |
#1 - - Madeleine:

Jag gillar skuggan;)

#2 - - Anna . P:

Himlen e ju vackert blå! Det e mer än vad man kan säga om Stockholmshimlen idag...

#3 - - Cat:

Min sambo tar lika snygga bilder som din. "Det är jag som ska vara med på bilden, inte en halvmeter vägg", brukar jag säga när jag ber honom ta kort på mig. "Sänk kameran, bilden ska vara rakt framifrån, inte uppifrån!" Stackarn... Fast efter 6 års tjat så börjar det komma en och annan bra bild :)

#4 - - inspireme ❀:

Haha, dör lite! Fin bakgrund fick han till i alla fall :)

#5 - - Modekatt:

Haha min är likadan, jag måste alltid kolla på bilderna han tar till det blir rätt!



Hehe, nej då jag har alltid varit pysslig av mig :)

Upp