Irreplaceable







Såhär ser Eiffeltornet ut belamrad med smycken. Ringen i vitt guld med diamant var min farmors vigselring. Den klippte de av när hon gått bort och sen fick jag den av farfar, varefter jag lämnade in den och fick den tillfixad.
 
Det är nog en av de ägodelar som betyder mest för mig. Just för att farmor bar den jämt och den betydde så mycket för henne. Det känns som att jag bär med mig henne när jag har den på mig. Jag är inte speciellt troende, men jag tror nog ändå på skyddsänglar. Jag tror att farmor är min. Det känns tryggt på något sätt. 
Pärlhalsbandet fick jag av mamma i konfirmationspresent, om jag inte minns fel. Även det är oersättligt.

Tornet köpte jag förresten på Maisons du Monde, en inredningsbutik med lite allt möjligt till bra priser.


Inspiration | |
#1 - - maja-STYLE & LIFE by Leia:

Ååååh så underbart med ringen!!! Vad fint av din farfar att ge den till dig och vilken tur att man kan fixa till dem:)



Kramar härifrån Leialand

Upp