BREAK

 
 
Jag tar paus ett tag från bloggen. Jag känner att jag behöver det. Det finns ingen inspiration just nu och jag behöver koncentrera mig på annat. Ni märker när jag är tillbaka. Har ni Instagram kan ni följa mig där. Jag har dock ändrat till privat och tagit bort de följare som inte har egna foton och typ heter "blabla1"..
Bloggen är öppen så jag vill ha någonting som känns lite mer privat. Men vet jag vilka ni är så är det inga problem. Bara kul att följa er tillbaka! Jag heter samma som bloggen, ungefär.
 
Hur som helst, ta hand om er. Nu ska jag titta på några avsnitt av serien Revenge. Har sett ett avsnitt och fastnade direkt! Lite glass blir det också. Myskväll var det här.
 
BISOUS!
 
 
 
C'est la vie | |
#1 - - Anna:

Det är helt förståeligt att du behöver en paus från bloggen nu som då, passa på och njut av fullo av den parisiska sommaren!

Revenge är en bra serie. Jag är inte någon TV-tittar sådär annars, men den serien har jag verkligen fastnat för!

Svar: Ja alltså det är ingen förstklassig serie direkt men man fastnar. Lite som en blandning av O.C, Gossip Girl och Dawsons Creek :)
Christine

#2 - - malin:

Njut av sommaren och ta hand om dig, å återkom du lusten faller på!

Svar: Tack för din snälla kommentar. Jag lovar att njuta :)
Christine

#3 - - Sara Ekman:

Önskar en skön sommar då :)

#4 - - Karin:

Kan man behöva ibland:)

#5 - - Maja:

Åh, men nej. Men jag förstår.
Då skickar jag en förfrågan på instagram då, det är jag som är majacorneliamatilda. :)
Ha det fint!

#6 - - Carolina:

Åh trist! :( Men förstår precis, ibland så tar bloggen upp för mycket tid och man vill hålla på med annat. Njut av sommaren och hoppas att du kommer tillbaka snart! :)

#7 - - Jasmine:

Tråkigt! Jag hoppas på en safe return pronto! Superhärlig bild förresten!

#8 - - Sofia:

Ta hand om dig och vi ses när du är tillbaka! =)

Upp