L'hôtel à TROUVILLE

 
 
Hotellet vi bodde på i Trouville hette Beach Hotel. Det låg bra till men jag blev besviken på standarden. Det var nedgånget och omodernt. Det kändes som att det skulle behövt en renovering... för sådär 10 år sedan. Det var fläckar på väggar och golv, handdukarna var slitna och taket i badrummet var alldeles sprucket. Allt kändes väldigt billigt för det priset man faktiskt betalade. Dessutom ingick inte frukosten och efter att ha kikat på den lite snabbt så kände vi båda att den inte riktigt var värt de 14 euro den kostade.
 
Nu hade hotellet inte fått så bra recensioner på bokningssidorna så jag kanske borde kollat upp det lite bättre.
 
Men ett stort plus ändå för att vi fick byta rum och för den fina utsikten från det rummet. Trots det kan jag inte påstå att jag skulle rekommendera det.
Det här hotellet däremot verkar betydligt bättre men kostar lite mer.
 
 
C'est la vie | |
#1 - - Mia:

Det stör mig så mycket. Alla franska hotell tar sjukt mycket betalt för frukost, det ingår aldrig vilket nästan alltid är standard om man bor på hotell i t.ex. London eller i Köpenhamn. Morr.

#2 - - Turid:

Trist med hotellstandarden, tycker ofta man blir lite besviken, då det sällan känns prisvärt. Kanske du har lite restips till mig angående Nice och franska rivieran? Ska dit om drygt två veckor:-)

Upp