PROVENCALE



Mellanlandning i Marseille.


Morgontidning och vacker utsikt med god hotellfrukost i Giens.


Mysiga gränder i Avignon.


Jag igen.


Finaste provencaliska bilden uppe i en bergsby.

Christophe övertalade mig att se på From Dusk Till Dawn, vilket jag sedan ångrade. Hur värdelös kan en film bli? När huvuden började flyga fick jag nog och nu sitter jag i sovrummet i stället och kollar på gamla foton.

Jag hittade några från vår resa i Provence och sydkusten sommaren 2010. Det är så fina minnen som jag alltid kommer bära med mig. Provence är verkligen ett av mina favoritplatser på jorden. Det är så vackert. Även kusten där vi var (Hyères och Porquerolles) var så himla fint. Inom en snar framtid vill jag tillbaka dit.

Giens/Porquerolle & Provence | |
#1 - - Anna:

Aha l'Equipe!! Plus francais que ca tu meurs!! Est-ce qu'il regarde "oooooon refait le match" aussi?

#2 - - Sofia:

Ser underbart ut det där! Och vad fin du var i den frisyren!

Upp