FINALLY!




ÄNTLIGEN klar med examensarbetet. Jag skickade in det för en liten stund sedan. Nu återstår bara opponering och sen är jag klar med skolan (förutom praktiken som jag går på till augusti).

Det ska bli skönt att ta igen lite sömn och få bukt med magkatarren. Men först ska jag gå ut för jag har inte lämnat lägenheten på 1,5 dygn. Nu ska jag fira genom att träffa min fina Linnéa (som dessutom hjälpte mig in i det sista med mitt arbete, en riktig guldklimp den tjejen) för en fika. Solen tittade fram lagom till det dessutom. Perfekt!

C'est la vie | |
#1 - - Hevi:

Hej Christine!



Jag befinner mig i Rouen för att min sambo jobbar här i 3 månader (är föräldrarledig så vi följde med) ingen av oss talar franska så livet är lite begränsat. Men ikväll är det ju semifinal i eurovision songcontest och det är ju ett program de omöjligt kan bugga. Frågan är bar vilken kanal det visas på? Vet du?? Tack för svar! =) (Bra blogg föresten vi har inte hunnit med Paris än men det är självklart planen)

#2 - - Ellinor:

Grattis! Visst är det en underbar känsla när man väl skickat in! Hoppas att allting går bra för dig nu och att du får en fortsatt fin vecka!

Kram

#3 - - mikael:

Ett stort grattis till dig! Njut nu



Upp