Friday Mood






Jag blev bjuden på tårta på kontoret eftersom min kollega Victoria fyllt år. Hon hade köpt den på Fauchon så det var ju ingen halvtaskig grej direkt. Gud så god den var! Champagne fick vi också. Efter jag varit på jobbet åkte jag och mötte upp med Christophe för lite shopping. Jag hittade Pull & Bear inne på Citadium och blev överlycklig. Dessutom fick jag en fin present, ni ska på se sen. När vi var klara med min shopping köpte han en skinnjacka. Jag höll på att baxna när jag hörde priset, haha. Jag är inte den som skulle köpa ett par Louboutin för 600 euro om man säger så.. Men den var riktigt snygg och han blev minst sagt snäppet sexigare i den. Nöjda och glada över våra fynd tog vi ett glas på en terrass vid Trinité innan vi åkte hemåt.

Nu väntar jag på att mannen ska komma med sushi. Det blir en hemmakväll tror jag. Film, godis och mys i soffan lockar just nu. Måste säga att detta varit en ganska bra fredag faktiskt.

Vardagslyx | |
#1 - - Sabine-Välbefinnaren:

Låter som du haft en finfin dag. =)Obestämd tid i Paris låter som ett riktigt äventyr och som en bra plan. Man ska inte planera för mycket. Men erkänner att jag älskar att planera, planera semestrar, planera weekends, planera dagen för studierna. =)

Upp