Working 9 to 22




Jag kom hem för sådär 45 min sedan efter ett härligt 13-timmarspass på kontoret. Det har inte funnits tid för bloggen för det har varit full rulle från morgon till kväll.. Med andra ord är jag helt slut. C hade fixat middag och dessutom väntat med att äta. Det var fint tycker jag. Nu ligger jag i sängen och skriver med mobilen. Så om det smyger sig in ett stavfel eller två så vet ni varför. Bilden är förresten från i förra veckan när jag och Victoria lunchade i parken vid Champs Elyséees. Jag älskar Paris när det är så här fint väder.

Anyways, dags att sova. Bonne nuit!

C'est la vie | |
#1 - - Jenny:

Åh vad bra, då kan du berätta hur man får texten under bilden på blogg.se-appen? För när jag bloggar från mobilen kommer texten alltid ovan bilden och det tycker inte jag är lika snyggt... Plus att det blir konstigt med alla andra inlägg där texten är under bilden (pling - dagens i-landsproblem!). Kram!

#2 - - Sofia:

Och snygg är du också på jobbet ;-)

Upp