Going back

 
 
Jag var smart nog att glömma min kamera i Kivik i går. Förhoppningsvis kan jag få tillbaka den i nästa vecka. Tills dess blir det inga nya bilder på bloggen, förutom på Instagram. 
 
I morgon går färden hem till Paris igen och jag kan inte påstå att jag känner mig redo för det. Just nu känns det som att jag gärna hade stannat lite längre. Jag längtar inte efter en kall lägenhet och dryga parisiens. Jag har haft det så bra här. Fast jag saknar mina härliga kollegor faktiskt så tanken på att jobba på måndag morgon känns inte helt ångestladdad. 
 
Dags att gå och lägga sig snart. Min taxi kommer och hämtar mig kl 5 i morgon bitti. Huga!
 
 
 
Schweden, This and that | |
#1 - - Solli:

Hoppas resan till Paris går bra! Synd att vi inte hade samma flyg, då kunde vi haft sällskap :-)

Ta hand om dig, kram!

#2 - - Ellinor:

Även om tiden gått fort hoppas jag att du haft en fin tid i Sverige. Att du fått chans att landa och tänka efter så som du önskade. Hoppas att det är med lite mera klarhet och insikt som fu nu åker tillbaka.
Stor kram

#3 - - Sara:

härlig bild :)

#4 - - Artlover:

Härlig vy från ovan.

#5 - - Simone:

Kan du lägga upp en länk till din instagram? :)

Svar: Här är länken: http://instagram.com/christine_paris
Christine&Paris

Upp