Smaken är som baken

 
 
Jag hittade en riktigt fin kavaj på H&M i lördags. Den ser lite ut som en trasmatta i mönstret, haha. Jag älskar den och kommer nog bära den hela sommaren och hösten. Den passar till nästan allt.
 
Christophe gillar den såklart inte. Han är en typisk (tråkig) klassisk fransman som knappt vet vad "utsvävningar" och "mönster" är. Om jag tar på min min leopardmönstrade kjol kollar han på mig som om jag ska gå ut i Buffalo-skor. Själv tycker han att det är helt okej att ta på sig byxor fulla med fettfläckar. Jag antar att alla har olika smak.
 
 
Shopping | |
#1 - - johanna:

snygg! :)

#2 - - Marie Bergman:

Haha, bra att du står på dig och köper vad du vill i alla fall :) Den ser riktigt mysig och fin ut tycker jag!

#3 - - Madeleine:

Den har jag också sett. Så snygg!! Kram

#4 - - LORISSA LOVEBOMB:

Vad är det för fel med att gå ut i buffaloskor? ;) Jag gör det snudd på varje dag!

Svar: Haha, oj nu trampade jag på ömma tår här. Det var inte min mening. Alltid är det ju något man inte gillar som andra tycker är snyggt, och vise versa. Jag tycker själv inte att de är så smickrande, som sagt: smaken är som baken :)
Christine&Paris

#5 - - annayellowbanana:

jättefin!

#6 - - Lisette:

Älskar den!

#7 - - Emma J:

Åh jag såg den på H&M igår och blev helt kär, men vet dock inte om det är något jag skulle använda så ofta så jag får suga lite på den karamellen haha :)

Svar: Hehe, ja ibland är det bäst att fundera ett par dagar :)
Christine&Paris

#8 - - Robin:

Den var ju jättefin! Vill se den på, du får posta en outfit :)
Själv har jag köpstopp tills vi åker, rätt frustrerande...

Svar: Haha, jag får göra det kanske ;) Det får bli efter värmeböljan, vi ska ha 37 grader här i morgon. Hej hej, sömnlösa nätter!
Christine&Paris

#9 - - elin:

Riktigt riktigt snygg!!!

#10 - - JUNITJEJ:

Så snygg den är!!!

#11 - - Daniella 🌙:

Är det något fel med buffalos? ;)

Svar: Haha! Nej men been there done that, never going there again ;)
Christine&Paris

#12 - - Jessica Fotar:

Snygg :)

#13 - - ida - fashion is my life:

Skitsnygg ju! :)

#14 - - LORISSA LOVEBOMB:

sv: Haha, inte alls :-* Och det vore ju förfärligt tråkigt om alla gillade samma! När det gäller kavajen gillar vi dock samma, svinsnygg! :D

#15 - - Karin:

Jag har själv kollat på den där och tycker den är jättesnygg! Speciellt till ett par vanliga jeans :) men känner jag min pojkvän rätt skulle han förmodligen avsky den! Därför tar jag inte med mig honom när jag shoppar ;)

Svar: Haha, det är samma här! Fast iblande vet de ju också vad man passar i. Hur som helst har jag slutat lyssna på honom alltför mycket när jag vet att det just är min smak och inte hans ;)
Christine&Paris

#16 - - corneliaeriksson.blogg.se:

Å så fin! :)

Svar: Tack!
Christine&Paris

Upp