Happy Easter!

 
 
Glad Påsk! Eller det kanske jag borde sagt igår. Jag känner mig lite utanför i påskfirandet. Folk lägger upp bilder på påskägg fulla med smaskigt svenskt godis och själv har jag inte fått så mycket som en chokladhare. It's NOT fair! Fast fina familjen skickade en liten påskpresent i alla fall. Det tackar jag för! Kanske har Käramell öppet idag?
 
Här sov vi lite längre idag. En timme ungefär. Jag var ju tvungen att ta igen den timmen jag förlorat. Nu kollar jag på One Tree Hill och äter frukost. Om en stund ska jag gå ner och köpa lite grönsaker till lunchen. Solen skiner men det är riktigt kallt ute.
 
Nu tycker jag att det får bli vår!!! 
 
 
 
C'est la vie | |
#1 - - Ida:

Vilken sida kollar du OTH på? =)

Svar: Här: http://www.free-tv-video-online.me/internet/one_tree_hill/
Christine&Paris

#2 - - Jenny:

Och jag som älskade det franska påskgodíset!! jag kunde gå i timmar på de extrainsatta hyllorna på Monoprix fulla med olika goda påskägg och påskgodis, massa god choklad. För att inte tala om de lite finare chokladbutikerna!!! Och så lite påskmust och svensk godis från Affären på det! :)

Svar: Jo fast ibland vill man ju ha geléhallon och salta fiskar ;)
Christine&Paris

Upp