Lately, I've been, I've been losing sleep

 
 
Det blev inte mycket sömn i natt så jag har varit duktigt trött hela dagen. Mamma läste upp ett horoskop för mig igår. Det stämde EXAKT in på min situation just nu. Det fick mig att inse att jag måste ransaka mig själv och allting runt omkring. Jag låg och vred mig och vände mig, grubblade, stirrade upp i taket med pigga ögon och trött kropp. Det är många tankar just nu i huvudet. Funderingar över vad jag borde göra. Hur jag känner inför det ena och det andra. En sak vet jag och det är att jag skulle behöva en break från allt. Åka till bort en helg och andas annan luft. Jag funderar på det. Visst, det blir kort men kan nog vara värt det. Jag får fundera lite till och se hur min budget ser ut för kommande månaden. 
 
Just nu ser jag i alla fall fram emot helgen. Den kommer bli super! Jag pratade med Janis igår och gjorde lite planer. Vi funderar bland annat på att ta oss ut hit på lördag för lite shopping. Förutom det ska vi fira både min och hennes födelsedag, fika och bara umgås. 
 
 
 
C'est la vie | |
#1 - - Ellinor:

Vi behöver alla den där värdefulla tiden för oss själva, i synnerhet när det kommer till att "hitta sig själv" och få perspektiv på saker och ting. Dock kan i alla fall jag vara väldigt dålig på att ta mig den. Hoppas du kommer iväg och får lite egentid. Det kan nog vara en bra investering både i dig själv och framtiden.
Kram

Svar: Ja, vi får se hur det blir :)
Christine&Paris

Upp