Ice Cream

 
 
För att få den här smått tråkiga tisdagen att kännas lite bättre, tänkte jag gå bort till Amorino på lunchen och köpa mig en glass. Ibland är det sådana små lyxiga element i vardagen som gör den lite roligare. Vi har 22 grader här idag (svensk sommar!) så det är helt klart glassväder. Jag måste säga att jag älskar Paris den här tiden på året. Solen, ljusa kvällar och de stigande graderna gör att livet känns lite extra behagligt.
 
 
Vardagslyx | |
#1 - - Sofia:

Gott :-D

#2 - - Amanda:

SV: Jag ska jobba på Disneyland hela sommaren, ska bli riktigt spännande!! :)

#3 - - Viktoria - Au Pair i Paris:

Jag förstår exakt vad du menar! Idag när jag promenerade så skippade jag jacka - men massor av fransoser håller fortfarande hårt i sina egna. Det begriper jag inte, men är man från Sverige så har man väl lite annorlunda syn på värmen!
(Gud, vad gott det ser ut med glass...!!)

#4 - - Hemma Hos Felicia:

ååh så härligt!! Saknar verkligen glassen i Paris! Så god! :)

#5 - - Annster:

Så gott :)

#6 - - Linn:

Så gott! Var gärna med i min veckans blogg! Avslutas imorgon :)
http://linnjohs.blogg.se/2014/march/-veckans-blogg.html

#7 - - Sofia:

Ser riktigt gott ut!

#8 - - Emilia:

Åh det låter ju inte helt fel..

#9 - - emma:

mums!

#10 - - Joe:

Mums så gott :)

#11 - - Emelie:

Mmm, längtar till det blir riktigt glassväder här i Sverige också!

#12 - - Johanna:

gott!

#13 - - Jenny:

Ja, jag kommer ihåg den våren jag bodde i Parran. jag gick i klänning när pappa skickade foton med en meter höga snövallar hemma på gatan.... Glass skulle jag vilja ha nu, har så ONT i halsen. Blää..... Jag gillar You berry också (fast det stavas med andra konstiga bokstäver). Du vet det i Marais som ligger nära Amorino?

#14 - - Kimmey ~ Kung varje dag:

Gott det ser ut!

Upp