Power Shake

 
 
Det är tur att jag gillar att resa för det har blivit en hel del av det senaste tiden. Köpenhamns flygplats börjar kännas som hemma för mig. Å andra sidan tar jag alla chanser jag får att köpa med en Power Shake från Joe & The Juice. Flygresan igår gick riktigt smidigt. Inte nog med att en snäll person i säkerhetskontrollen lät mig gå genom expresskön, jag fick även byta plats på flyget från mittenplats (finns det någon som ens gillar att sitta i mitten?!) till fönsterplats. Det enda som kändes lite surt var att jag hade köpt en tur/retur-biljett när jag åkte flygbussen från Paris i torsdagskväll. Igår kom jag på att det var det kvittot jag slängde mitt tuggummi med i fredags när jag var på väg till mitt möte. 11 euro som jag bokstavligt talat kastade i papperskorgen.
 
Jag och min kollega Izzie botade måndagsångesten med lunch på Le Pain Quotidien. Jag ska till läkaren för att göra en synundersökning i morgon bitti så stannade kvar lite för att jobba undan, men nu ska jag hem och städa min studio. Min hyresvärd ska tydligen göra visningar av lägenheten denna veckan. Man kan ju tycka att lite mer än en dags heads up vore det minsta man kan begära, men tydligen inte. 
 
 
Travels | |
#1 - - Karin:

Sjukt vad poppis det där juicestället blivit! '
När är det förresten du ska flytta hem?

Svar: Om två veckor :)
Christine&Paris

#2 - - annasarah:

Snart slipper du den! :-) Ush mätte den lilla lgh som jag hade...och den var inte ens 14 m2 som indikerat utan 10 m2 inklusive allt. haha. herregud. dessutom var min hyresvärd hemsk oxå. Bara att slippa lgh är en lättnad! Håll ut sista veckorna. :-)

Svar: Ja precis! Snart! Jo de fuskar ju gärna, haha! Jag har snedtak så antagligen räknas den som mindre egentligen.. men men, vad gör man?
Christine&Paris

#3 - - Josephine:

Åh mums!

Upp