Sellin' off some stuff

 
 
Det här med att flytta från en lägenhet kan vara lite knepigt. Att dessutom flytta från ett land till ett annat är en helt annan femma. Jag har spenderat min lördagsförmiddag med att städa, rensa och sortera. Hur är det möjligt att man kan ha fem olika deodoranter? Sedan alla halvfulla Efter drygt fem år i Paris har jag samlat på mig en hel del grejer. En del ska jag ta med mig hem, men mycket kommer jag inte kunna flytta med mig till Sverige.
 
Eftersom jag inte gillar att slänga saker, och dessutom är i stort behov av pengar just nu, har jag ordnat en liten "hemma-loppis" i morgon för att göra mig av med mina grejer. Jag kommer inte sälja gamla deodoranter utan kläder accessoarer och saker till hemmet. Så om du bor i Paris får du gärna komma förbi.
Är du intresserad så släng iväg ett mail eller en kommentar så skickar jag mer info!
 
 
 
C'est la vie | |
#1 - - Nasha:

Åh vad spännande med flytt. Och vad skönt att bli tvungen att rensa ut. Jag älskar att bli av med gamla oanvändbara grejer! :) Ser framemot att följa dig sedan när du är hemma. Hoppas du fortsätter med bloggen då!

Svar: Tack för din kommentar, vad roligt att du uppskattar det jag skriver :) Och ja, jag fortsätter med bloggen i Sverige. Kanske under ett annat namn. Vi får se!
Christine&Paris

#2 - - Emelie - Lever drömmen i Paris!:

Menjo, ja, jag är nog intresserad, allt!
Har inte så mycket pengar, dock, men något kanske kan tilltala.. :)

Upp