Æbleskiver

 
 
Jag har haft en så himla trevlig eftermiddag och kväll med mina kollegor. Jag tycker bara om dem mer och mer, de är så gulliga, roliga och härligt jordnära allihop. Vi var först ute på en lång promenad på Amagerstrand och sedan gick vi till ett mysigt brasserie och åt Æbleskiver och drack glögg. Efter det Music Quiz, mat och vin hemma hos min kollega Pia. Vi har skrattat, sjungit och pratat om det ena och det andra. Sedan min gulliga manager som hela tiden säger så snälla och uppmuntrande saker. Sådant gör att det känns ännu mer motiverande att göra ett bra jobb. Otroligt att jag haft sådan tur att hitta en så härlig arbetsplats. 
 
Jag fick skjuts till metron av min manager och det kändes lite märkligt att byta till Öresundståget på Köpenhamns flygplats. Som att jag egentligen borde gått på ett plan någonstans. Jag blir aldrig mätt på att resa och har redan börjat fundera på var jag ska åka över påsk...
 
Nu kom jag precis till Triangeln och ska hoppa på cykeln och susa hem. Det ska bli skönt att krypa ner i sängen!
 
Vardagslyx | |
#1 - - Andréa:

Ååååååh vad jag saknar æbleskiver! Tycker det borde säljas i Sverige också :)

#2 - - Malin:

Bor du fortfarande i Paris?!

Svar: Nej, det gör jag inte :)
Christine&Paris

Upp