Christmas Party

 
 
Igår var jag på en så himla trevlig julfest som anordnades av två söta tjejer jag nyligen lärt känna. Härlig stämning, och mycket skratt med intressanta människor gjorde det till en perfekt fredagskväll. Jag cyklade hem vid halv två på natten med en skön känsla av välbehag. Vissa tillfällen och personer ger verkligen den där positiva energin som behövs under vinterhalvåret.
 
Planerna idag är att träffa Madde för fika och klappjakt på stan. Som vanligt är jag ute i sista stund med julklapparna. Tur att vi är så få i vår familj och att 1/5 av de jag ska fira med är så liten så hon nog skulle bli glad för en begagnad visp. Jag har precis gjort lite träningsövningar hemma eftersom jag inte hinner till gymmet idag, och nu ska jag städa undan lite i min stökiga lägenhet innan jag gör mig i ordning. Jag får nämligen besök i nästa vecka så det ska ju helst inte se ut som sju svåra år då. Vilket det gör nu.
 
 
Weekend | |
Upp