Let it snow, let it snow, let it snow

 
 
Det blev visst en liten bloggpaus såhär över jul. Jag blev sjuk till följd av magkatarren (det slår aldrig fel) och så har jag ju haft besök av en kompis. Julen blev inte riktigt som planerat eftersom delar av familjen blev sjuka så i stället för julafton hos min bror var vi bara tre stycken hemma hos mamma, plus att en syster saknats i dagarna. Jag hoppas i alla fall att hon haft en mysig jul med sin engelsman i England. Trots det så var det en mysig julafton. Vi åt gott, lyssnade på julmusik, bytte några julklappar och tog det ganska lugnt. 
 
I morse kom förresten snön, och solen. Riktigt mysigt. Vi har precis kollat på How to lose a guy in 10 days och ska nu klä på oss och gå ut. Det gäller att ta vara på det vackra vita för rätt vad det är så har det smält bort. Jag bor ju som sagt i Skåne och här är inte snö någon vanlighet precis.
 
Hur var er jul mina vänner? Jag hoppas att den var mysig.
 
 
 
C'est la vie | |
Upp