Motivation

 
 
I kväll ska jag träna med en PT och jag känner att det verkligen behövs för att motivera mig i det här deppiga vintermörkret. Jag blir så trött och lättirriterad av det. Så att träna med någon som pushar mig gör mig gott. Efter det ska jag till mamma och äta middag. Det blir mysigt.
  
Nu är jag i Köpenhamn och på väg till kontoret. Jag hade inte tid att äta frukost och då är det ju ganska trevligt att vi blir serverade det varje morgon. Det och en clementin ska nog pigga upp mig. Jag har två möten idag så jag får vara extra produktiv. Idag kommer behövas mycket kaffe. 
 
 
Health & Fitness | |
#1 - - Jenny:

Vad härligt! Lycka till! :)

#2 - - Emelie - Lever drömmen i Paris!:

Bra att du hjälper andra knuffa dig när du själv känner dig lite seg - som en PT. Det gör bara att när du väl kommer i rullning är det lite lättare att fortsätta själv :)

Upp