Ära vare gud i höjden, detta gjorde jag i slöjden

 
 
En av aktiviteterna på möhippan förra helgen var smyckestillverkning. Då kom en tjej hem till oss med allt material så vi fick göra varsitt armband. Jag är inte den mest kreativa personen när det gäller sådana saker och kan lätt få lite beslutsångest med hur jag ska göra det, men till slut kom jag på hur jag skulle ha det. Jag blev ganska nöjd med mitt, efter att ha velat fram och tillbaka. 
 
Inte nog med att hon var en himla trevlig tjej. Vi fick dessutom en massa hjälp och tips för att få ihop det. Till och med coaching, haha. "Den där blir SKITFIN Christine". Tack för egoboosten Victoria. Nu känner jag verkligen att jag skulle kunna bli nästa Efva Attling, typ. 
 
Om ni skulle vilja göra detta på en möhippa eller liknande så kan jag verkligen rekommendera det.
Hon heter Victoria Henry och är bosatt i Malmö. Här hittar ni hennes hemsida!
 
 
Fun stuff, Schweden | |
#1 - - Linda:

Åh vad glad jag blev nu när jag såg att du ändrat tillbaka så man kan se alla bilder och hela texten på mobilen. Mycket bättre!

Upp