I sleep with one eye open

 
 
Jag var ju och klippte mig i helgen. Det blev inte så värst mycket kortare, men de slitna topparna försvann och de här är sista bilden på håret som det såg ut innan klippningen. Jag tyckte inte det blev så stor skillnad men ser på den här bilden att det faktiskt är det. Jag trivs bättre i lite kortare hår. Jag ska se om jag kan visa er min nya frilla sen.
 
Jag är ju inte någon modebloggerska och gillar inte riktigt det här konceptet med att lägga upp 10 tillgjorda bilder i en och samma pose men från tio olika vinklar. Däremot ville jag föreviga det faktum att jag i fredags inte hade ett enda plagg från H&M på mig (eller ok, bh:n är från H&M men det räknas väl inte?). Det händer i princip aldrig då 85 % av min garderob består av H&M-plagg. 
 
På bilden ser ni shorts och väska från Naf Naf, skor från Mango, linne från Gap, skärp från & Other Stories och halsband från Pilgrim. Månadens första och troligtvis enda outfit-inlägg.
 
Väskan har min kollega Sophie sagt att hon ska stjäla från mig när jag minst anar det. Jag sover numera med ett öga öppet. Den väskan har varit med från början så det är nästan lite av en minnespryl. 
 
 
 
Outfits | |
#1 - - Nasha:

Sommarfin! :)

Upp