Mjukglass

 
 
Det här härliga sommarvädret fortsätter. Malmö levererar med 30 grader och blå himmel. När det är såhär varmt ser jag inget annat alternativ än att äta riktigt mycket glass. Årets första mjukglass åt jag i helgen när jag och Linda promenerade genom Gamla Stan. Jag gillar verkligen den delen av Stockholm. Det känns lite som att förflyttas 100 år tillbaka i tiden. Alla gränder och gamla skyltar gör det så mysigt och pittoreskt.
 
Jag ska ta en dusch nu och sedan dra ut till västra hamnen och lägga mig i solen. Det gäller ju att passa på! En av mina kollegor la upp en video igår på Facebook. Ösregn och kallt. Det verkar visst som att jag valde rätt veckor att lämna Paris? Hehe.
 
 
Schweden | |
#1 - - felicia:

så gott med mjukglass :)

#2 - - Emelie - Lever drömmen i Paris!:

Haha, där resonerar du rätt! Klart du inte kan göra annat än att äta glass? Det talar ju för sig själv.

Sedan håller jag med dig om Gamla Stan, det är en otroligt vacker liten stadsdel.

#3 - - Jenny:

Ett år åt jag så mycket mjukglass att jag inte längre passade i brallorna! :) ÄLSKAR mjukglass. Väljer nästan alltid samma strössel som du.

ÄLSKAR också Västra Hamnen... Låg där förra sommaren men i år blir det nog tyvärr inget. Enjoy!

#4 - - Jenny:

det var jag som kommenterade...

#5 - - Marie Bergman - Om livet på Cypern:

Ja Gamla stan är verkligen fantastiskt fint :) och det finns få saker som klår en svensk mjukglass :)

Upp