Le T-Shirt

 
 
Jag har hittat världens skönaste och snyggaste t-shirts. Så sköna och snygga så jag vill tipsa er om dem. De kommer från Monoprix, Frankrikes svar på Åhléns, och finns i flera olika färger. De är sådär härligt mjuka och har den bästa passformen man kan önska. Jag har tvättat dem flera gånger i 40 grader och sömmarna vrider sig inte alls. Så om ni inom en snar framtid ska åka till Paris (eller andra städer i Frankrike för den delen - Monoprix finns i hela landet!), tycker jag ni ska kolla in dem. Det är så jag önskar att jag hade köpt fler i andra färger.
 
Jag tog storlek 0 för jag tyckte de var ganska stora i storlekarna, vilket kan jämföras med XS. Var dock försiktiga med franska klädstorlekar då de allt som oftast snarare är små i storlekarna.
 
Här kan ni se dem online (tycker dock inte modellen gör dem rättvisa - de är snyggare irl)
 
 
Shopping | |
#1 - - Robin:

Bra tips! *antecknar* Ska ner snart och skulle behöva fylla på med lite fräscha bastishor :)

Svar: Ja det får du göra :) När ska du/ni dit?
Christine&Paris

Upp