Paris therapy

 
 
Jag hörde någonstans att Stockholm haft två soltimmar hittills i november. Malmö kan inte ligga långt efter. Jag minns inte ens när jag såg solen sist. Det är ju minst sagt deppigt med det här grå novembervädret. Det är så jag önskar att jag kunde jobba från sängen tills det blir vår, haha.
 
Som tur är har jag en spännande resa till Litauen nästa vecka att se fram emot. Även om det är för jobb så blir det skönt att komma bort fram vardagen och se något annat. 
 
En solig sensommar-bild från Paris kan säkert pigga upp oss som kämpar mot den där höstdeppen. Någon som ser var den är tagen? Obs, att googla adressen är fusk!
 
 
C'est la vie | |
#1 - - Daniella 🌙:

visst är sjuttonde arrondissementet montmartre?!

Svar: 17:e, yes. Montmartre, no :) Square des Batignolles!
Christine&Paris

#2 - - Anonym:

Är det vid parc monceau? :-)

Svar: Nope :)
Christine&Paris

#3 - - teruko:

Nu förstår du varför dina (och andras) Parisfoton kan kännas så härliga och uppiggande...

PS! Vid Squaire des Batignolles

Svar: Rätt! :)
Christine&Paris

#4 - - Robin:

Jodå, visst påverkas man av mörkret och allt det grå. Blä.

Svar: Ja fy!
Christine&Paris

#5 - - Daniella 🌙:

ligger där nära Montmartre, om du vet?

Svar: Jag förstår inte riktigt fin fråga om jag ska vara ärlig :) Om jag vet ATT det ligger nära Montmartre eller om jag vet OM det ligger nära Montmartre?
Christine&Paris

#6 - - Daniella 🌙:

Alltså. Om din plats på bilden är nära montmartre, men flera platser ser säkert likadana ut så vi har nog inte gått förbi där :)

Svar: Jaha, jo men det är inte så långt i från :)
Christine&Paris

#7 - - Isabella:

Saknar solen så mycket just nu haha ;)

Svar: I hear ya!
Christine&Paris

#8 - - Annster:

Inte sett mycket sol här heller..

Svar: Nej fy, man blir ju less på vädret!
Christine&Paris

Upp