Work & Travel

 
 
Jag sitter just nu på Starbucks och har svarat på mail och jobbat lite. Nu ska jag strax ta tåget till Kastrup och möta upp med min kollega som jag åker till Litauen med. Det är på ett sätt synd att vi flyger så pass sent för halva dagen försvinner. Men efter att vi checkat in på hotellet har vi ett trevligt program med besök på en nationalpark bland annat. Jag åker alltså dit på studietur eftersom vi säljer resor till de baltiska länderna, och för att kunna marknadsföra det ska man ju helst veta vad det är man ska marknadsföra. Det ska hur som helst bli roligt och intressant för det är första gången jag åker till Litauen. 
 
I december ska jag dessutom till Oslo. Det är halvt jobb, halvt nöje eftersom jag reser över helgen. Tro det eller ej, men jag har faktiskt aldrig varit i Norge! 30 år har jag levt som skandinav utan att sätta min fot i Norge. Men snart blir det ändring på det!
 
 
 
C'est la vie | |
#1 - - teruko:

Kul jobb som inkluderar en del resor!
Ofta är det som ligger nära "avlägsnast", inspirerar kanske inte drömmarna lika mycket? (Jag hade t ex aldrig satt min fot norr om Dalälven innan vi flyttade till nuvarande bostadsort för tio år sedan. Hade däremot varit runt lite överallt i världen + rest Frankrike runt ett otal gånger... Men norra Sverige - aldrig!

Upp