I've been looking for you since a long, long time

 
 
Även om det var sommarvarmt på dagarna i Nice blev det lite småkyligt så fort solen gick ner på kvällen. Den här långkoftan hittade jag på Indiska precis innan jag åkte till rivieran. Jag överdriver inte när jag säger att jag letat efter en sådan i nästan ett år. Okej, sedan tidig vår då. Men ändå. Länge. Nu hittade jag en och är riktigt nöjd. 
 
Sidenskjorta från Uniqlo, sandaletter från Din Sko och jeans från GAP. Kuliss, Nice.
 
 
I morgon är min första dag på jobbet och jag fick nyss ett trevligt mail från marknadschefen med kommande dagarnas schema för mina första dagar på jobbet. Åh det känns riktigt spännande nu. Jag är så redo för en utmanande höst och nya trevliga kollegor. Nu ska jag iväg och träffa en kompis en stund på stan. 
 
 
Ps, i kväll händer det. Jag vet att jag sa att det skulle komma upp i går, men det fick bli idag i stället. En tävling dyker upp på bloggen. Don't miss!
 
 
Outfits | |
#1 - - Lisette:

Fin du är!

#2 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Koftan är verkligen hur fin som helst :)

#3 - - biggeros:

Det är så mysigt med långkofta=)

#4 - - Robex Lundgren:

vackra bilder

#5 - - Robex Lundgren:

vackra bilder

#6 - - Ida Lindborg ♡:

fina bilder :D

Upp