One of those weeks

 
 
Efter en helg med härliga vänner, fika, träning, vin, god mat och shopping (jag råkade köpa två par nya skor i lördags... men det behövs!) är jag redo för en ny vecka. Just nu är jag på väg till kontoret. Det är höstlov i Danmark denna veckan så det är nog många som kommer vara borta. Jag börjar få koll på det här med veckor nu för övrigt. Nu är det vecka 42. Eller var det 41? Som sagt, det tar sig. 
 
Om en knapp månad fyller jag 30 år, så jag håller på att klura över vad jag vill göra då. Mina snälla chefer gav mig ledigt på min födelsedag, plus dagen innan eftersom jag fyller år på en tisdag, så jag har en långhelg där. Helst skulle jag vilja åka bort den helgen och funderade på London, men så kanske inte syrran får ledigt måndag och tisdag och Janneke är på business trip de dagarna. Kanske inte så kul att driva runt stan ensam på sin 30-årsdag? Vi får se hur det blir.
 
Bonne journée!
 
 
C'est la vie | |
#1 - - Nilla:

Hej! Vem vann weekendetävlingen förra söndagen?

Svar: Det kommer :)
Christine&Paris

#2 - - Linda:

Vad lyxigt att få ledigt på sin födelsedag!

Svar: Ja eller hur! :)
Christine&Paris

Upp