Vinnaren av bloggtävlingen...

 
... är...
 
 
Ellinor!
 
 
Såhär skrev hon:
 
Tänker att bloggen framför givetvis kommer att innehålla en del tillbakablickar på Paris och Frankrike, men framför allt så mycket nytt och spännande. Vad sägs om Christine&Other stories. Det anspelar lite till nuvarande namn där bloggen handlar om DIG men numera också allt annat runt omkring i ditt liv - stort som smått. Other stories som sagt. Att du sedan är väldigt förtjust i butiken med samma namn får vi bara se som en sammanträffande...eller ;)
 
 
Varför valde jag det här namnet då? 
 
Först det första gjorde jag en liten twist av det, efter ett förslag från Anna, som föreslog Sweet Life. Just för att jag gillar sötsaker (hehe, bra där) så mycket. Då jag gillade Ellinors förslag, dels för namnet men även för motiveringen, så la jag till sweet. Jag tyckte ni alla hade väldigt fyndiga och genomtänkta förslag. Det var med andra ord svårt att välja. Så jag frågade ett gäng vänner och det förslaget vann i majoritet. Därför fick det bli det som tilltalat mig allra mest från första början. En kompis berättade att Gynning hade någonting liknande. Hade jag inte haft någon självrespekt hade jag snott hennes fyndiga namn rakt av.
 
Grattis Ellinor! Presentkortet och resekitet från Europaweekend kommer med posten.
 
Tack alla ni som deltog! Kanske kommer det fler sådana här tävlingar. Man vet aldrig.
 
 
Nu ska jag bara få upp en ny header. Med tanke på hur snabb jag är med att ta tag i sådana här saker kommer det nog bli mot slutet av veckan. 
 
 
This and that | |
#1 - - teruko:

Bra namn!
Kommer tidigare inlägg från "ditt franska liv" att ligga kvar trots det nya namnet? Vore illa att inte kunna ta del av alla fina foton...

Svar: Jadå, det kommer ligga kvar :)
Christine&Paris

#2 - - Emelie - Lever drömmen i Paris! :

Inte illa, inte illa alls!

Upp