Forever and ever you'll stay in my heart and I will love you

 
 
Jag är en sådan där som faller vid första ögonkastet. Det är ofta en spontan affär utan några andra snedsteg på vägen. Det kan låta lite klyshigt men vi brukar liksom finna varandra ganska snabbt och sedan behövs inte mycket betänketid för att inse att vi borde vara med varandra. For ever and ever. Sådär var det med min nya kärlek som jag sprang på innan jag åkte till Nice. Att den endast kostade 700 kronor gjorde det hela ännu mer självklart. Ja alltså, jag har inte köpt en pojkvän, utan pratar om min nya väska. Män kommer och går, men väskor består.
 
Den kommer från Åhléns och märket Wera.
 
Jag tror att vi kommer vara lyckliga tillsammans i alla mina dagar. The End.
 
 
Shopping | |
#1 - - Susanna Maria J:

Superfräsch väska :D

Svar: Tack!
Christine&Paris

#2 - - Elin:

SÅÅÅÅ snygg!!!

Svar: Tack tack :)
Christine&Paris

#3 - - Maria:

Åh vad fin!

Svar: Tack ska du ha :)
Christine&Paris

#4 - - Josephine:

Haha så roligt! Super fin väska :)

Svar: Hehe, tack :)
Christine&Paris

#5 - - biggeros:

Snygg väska!!Älskar väskor=)

#6 - - Ida - foto & häst:

åh så snygg :D

#7 - - angelicasvarld.blogg.se:

Ååå va snygg...Väskor är lite som en drog för mig!

#8 - - annasarah:

Hahha så himla fint skrivet <3 är också på jakt efter en ny väska. Har för övrigt blivit en shopping- galning sedan jag kom hem till Sverige. :-) Fin väska!!

#9 - - Sabina:

Riktigt riktigt snygg! :)

Upp