Looking back

 
 
Jag höll på att frysa ihjäl när jag kom hem till Sverige i natt. Det kändes som att det inte var mer än 10 grader ute och jag hade klänning på mig. Dessutom gick 3:an bara till Värnhem så jag fick gå resterande två hållplatser hem, klockan ett på natten. Välkommen hem liksom. Det var riktigt skönt att få sova i min egna säng efter tre nätter på en tältsäng som nog inte var mycket längre än jag själv.
 
Det känns lite tomt utan tjejerna. Vi har haft det så himla roligt och mysigt hela helgen. Linda jobbade mycket så jag var glad att Frida var med också för vi kunde umgås och hade riktigt roligt ihop. När jag tittar på bilderna längtar jag tillbaka. Det känns lite segt att vara tillbaka i vardagen om jag ska vara ärlig. Post-vacation-blues? Jag försöker få lite gjort, skickar mail och planerar veckan, men drar mest runt här hemma i min pyjamas. Nu ska jag däremot dra på mig kläder och gå ut. Solen skiner så det vore ju dumt att inte utnyttja dagen.
 
 
C'est la vie | |
#1 - - Susanna Maria J:

Fin bild :D

#2 - - Emelie - Lever drömmen i Paris! :

Ah. Men det är väl standardkänslan efter semester? Lite motvilligt är det alltid ;)

Svar: Ja, haha! ;)
Christine&Paris

#3 - - Jenny:

Ja fast det är himla fint nu. Kallt på nätterna - ja, men varmt och soligt på dagarna fortfarande. Hurra för det!

Svar: Like på den!
Christine&Paris

#4 - - Frida:

Härlig bild på oss :) Saknar det också!

Svar: Jag vill tillbaka! Tur vi har lite sommar nu i Malmö :)
Christine&Paris

Upp