My Day

 
 
Jag har haft en riktigt produktiv och bra dag. Fint väder har det varit också och det kan ju inte göra en annat än glad. Jag har städat, tränat, röstat, burit ner grejer till förrådet, bytt lakan, fikat med Anna och packat min resväska för i morgon. Klockan ringer 05.30 i morgon så jag måste verkligen lägga mig snart, men så fastnade jag framför debatten på TV4. Jag måste erkänna att sedan mina år utomlands är jag inte så politiskt insatt som jag ahde velat, men jag vet vad för typ av samhälle jag vill att vi strävar efter och självklart spelar värderingar in från min uppväxt och hur mina föräldrar uppfostrat mig.
 
Hmm, detta kan ju vara lite intressant faktiskt. Hur tror ni att jag röstat? Varför? Jag är lite nyfiken på var ni tror. Jag kan säga så mycket som att det varken är extremhöger eller extremvänster då jag tar avstånd både från rasism/nazism och kommunism. 
 
 
 
C'est la vie | |
#1 - - Kaffehörnan:

Så mkt du fått gjort. Det känns som bara stor zooröra allting, alla pratar i mun allmän grisfest :) gör en gemensam regering kalla den elitregering.

Upp