Nice is Nice

 
 
Här kommer lite blandade bilder från Nice. Jag har fotograferat en hel del och tänkte dela upp det i lite olika delar. Inte för att jag är en expert på Nice, men jag har några saker jag vill tipsa er om. En miniguide baserad på det jag sett, hört och ställen jag besökte när jag var där. Det kommer!
 
Gud vad tiden går fort alltså. Jag har suttit på förmiddagen och jobbat med saker på datorn. En massa mail och annat jag skjutit upp. Nu måste jag klä på mig, äta lunch och gå ut i solen. Det gäller att passa på medan det fortfarande är såhär fint väder. Snart sitter vi där och huttrar framför elementet och förbannar den lång vintern som aldrig vill ta slut.
 
 
 
Places in France, Vacation | |
#1 - - teruko:

Härliga bilder! Och äntligen är tydligen byggnadsarbetet,som pågått i åratal, klart och de nya fontänerna igång. Snyggt!

Svar: Ja det är en hel del som hänt! Jag var där för 10 år sedan sist så jag kände knappt igen mig.
Christine&Paris

#2 - - Frida's Friday:

Vad härligt att förlänga sommaren lite :)

Svar: Ja det kan man lugnt säga!
Christine&Paris

#3 - - Ellinor:

Oh, vad jag längtar efter Nice och Rivieran när jag ser dina bilder. Blev smått förälskad under min vistelse där förra sommaren <3

Svar: Ja det är riktigt fint :)
Christine&Paris

#4 - - Karin:

Nämen där är ju mitt gamla jobb! På åttonde bilden ovanifrån ;) Hotel Paradis som ligger precis bredvid Louis Vuitton!

Svar: Nä? Vad kul! Vi bodde på Hotell Ambassador där bredvid :)

Hur går det för dig då? Trivs killen i Sverige?
Christine&Paris

Upp