I've got all the answers

 
 
Jag fick två frågor från er nyligen och jag tänkte att jag lika gärna kan svara här.
 
1. Vad är det för nagellack jag hade häromdagen? 
Lacket kommer från Essie och färgen heter Sand Tropez. Sedan hade jag även ett matt top coat från Mavala ovanpå. Nu har jag dock utan matt överlack. 
 
2. Vad för kamera använder jag?
Dessa bilder är tagna med mobilen, liksom några andra på bloggen i de senaste inläggen. Man märker ibland på kvaliteten, även om den kameran faktiskt är förvånansvärt bra. Annars använder jag en Canon s110. Jag har kört på Canon de senaste fem-sex åren. Aldrig missnöjd med dem!
 
Idag är jag på gott humör. Livet känns helt plötsligt så himla mycket lättare. Mötet igår gick skitbra, solen skiner, jag ser fram emot en fredag på jobbet (och så fredagsfrukosten som är den bästa på hela veckan!) och ikväll blir det afterwork med några kollegor. Det ska bli kul! Sedan helg med roliga planer och avkoppling. 
 
Dags att hoppa av S-tåget och promenera till kontoret. Hoppas ni får en underbar fredag!
 
 
C'est la vie | |
#1 - - Oslofru:

Vilket superfint nagelack :) <3

#2 - - teruko:

Härligt med all positiv energi! Och snart är det vår!

Upp