Cruise

 
 
Lite bilder från kryssningen jag åkte på i november. Det var mest en jobbresa, så målet var att få en bra bild av hur det är att resa med våra båtar. Det var minst sagt en speciell upplevelse, men riktigt trevlig och lärorik, särskilt när jag fick åka både helg respektive vardag. Jag kände mig lite stolt faktiskt att få representera ett företag som levererar god kvalitet, bra service och så genomtänkt koncept. Maten var hur bra som helst, taxfree-shoppen hade allt man kunde önska sig och allting var väldigt fräscht och fint. Förutom sjögången på hemvägen var det en riktigt behaglig resa.
 
I vår tänker jag åka igen och förhoppningsvis få uppleva Oslofjorden i soluppgång!
 
 
Riktigt god mat med färska råvaror.
 
Drinkar i nattklubben.
 
Loungen
 
Jag: "ställ dig där och se ut som att du ska fotas för en katalog". Hon lyckades ganska bra tycker jag. Lite för bra kanske.
 
Älskar att min chef bara "jag lägger till en flaska vin till er middag på bokningen". Jag gillar mitt jobb.
 
Jag ville sno med mig de här burkarna, men insåg rätt snabbt att det kanske inte var särskilt professionellt och att jag nog borde föregå med gott exempel.
 
Klart det ska vara julstämning även på havet, eller hur?
 
Inte alls fel med dubbelsäng och havsutsikt.
 
 
Travels | |
#1 - - Felicias mode:

men åååh så härligt det ser ut!! :)

Upp