4th of July with a view

 
 
Såhär såg min utsikt ut igår kväll när jag mötte Marie för en drink på Clarion Hotels skybar. Det var ju som bekant 4th of July - amerikanarnas största bank holiday - så de hade hängt upp flaggor längs fönstren. Kvinnan som jobbade i hissen var från Washington (oklart om det var staden eller staten) och var sådär härligt trevlig som bara amerikanare kan vara. Jag får skriva mer om det här stället en annan gång känner jag. Jag kommer definitivt gå tillbaka igen, men just igår kände jag mig lite trött och inte riktigt på humör så vi stannade inte så sent. Jag tänkte inte alls på att ta några andra bilder än den här.
 
Nu ska jag ta mig iväg till gymmet och i eftermiddag ska jag ta tåget upp till Landskrona, hem till pappa och Ewa. Vi har nämligen en liten släktträff där idag, vilket inte händer ofta eftersom att min släkt är utspridd över hela Sverige. Farfar kommer hem från Uppsala och min farbror med familj åker hit från Gotland. Det ska alltså bli mysigt.
 
Weekend | |
#1 - - Robex Lundgren:

fin bild

Upp