A six month update

 
 
Igår efter jobbet gick jag och mötte upp med min kompis Sofia, som hade varit i Milano det senaste halvåret. Med ett par vändor runtom i diverse europeiska städer. Det var väldigt roande att lyssna på henne berätta om sina äventyr under våren ska jag säga er. Tyvärr är det ingenting jag kan dela med mig av här, hehe. Vi hade hursomhelst en väldigt trevlig kväll som började på vår favoritbar i Torvehallerne vid Nørreport och sedan gick vi och åt på en italiensk krog som också ligger där i kvarteret. Himla kul att hon är tillbaka i Köpenhamn! 
 
Idag märks de där glasen Chablis av lite väl mycket, plus att jag sedan helgen mått lite märkligt. Illamående, huvudvärk, smått yrsel och en lätt feberkänsla. I lördags hade jag ont i kroppen och kände mig frusen, ungefär som man brukar känna när en förkylning är på väg. Först tänkte jag att det var järn- eller vitaminbrist, men så äter jag ändå ganska bra och varierad kost på jobbet. Sedan kom jag på att det kanske är för att jag i princip inte ätit sötsaker sedan slutet på förra veckan. Kan det vara sockerabstinens?? Jag läste på internet att man kan få de symtomen om man försöker vänja sig av med socker. Vad det än är så hoppas jag att det går över snart.
 
C'est la vie | |
Upp