My new travel buddy

 
 
Alltså, hur fin är min nya vinröda resväska från Titan? Nu är jag all set för min nästa flygresa. Jag vill inte behöva köpa en ny resväska var tredje år så nu fick det bli en dyr sådan. Den lämnade ett hål i månadens budget, men det var den värd. Den väger nästan ingenting och är helt jäkla kanon. Om knappt en vecka ska vi ut på vår första flygresa tillsammans. Är det okej att börja packa fem dagar innan man ska resa? Overkill? Ja, okej.
 
Jag kör en lugn fredagskväll och har precis ätit ratatouille med ugnsstekt laxfilé. Jag försöker få i mig bra mat sedan en vecka och jag märker att både kropp och hy mår bättre av att inte ständigt utsättas för sockerchocker och dåliga fetter. För att inte tala om att min känsliga mage behöver det. Plus att jag inte vill få problem med magkatarr eller uppblåst mage under min semester nästa vecka.
 
Nu såg jag precis att Poseidon börjar klockan 22.00 på Kanal 5. Woho, jag som älskar katastroffilmer!
 
Travels | |
#1 - - Emmy:

Hej!
Hittade din blogg av en slump för några dagar sedan och fastnade totalt! Gillar hur du skriver och vad du skriver om. Det faktum att du bor i Malmö skadar inte, bor själv utanför men kommer från Norrland från början.

Hoppas du får en trevlig resa när du åker till Italien!

PS. Tack för att du fått mig att uppskatta egentidskvällar med bad och film och ompyssling. Hade glömt hur mycket jag älskar det!

Svar: Hej Emmy! Åh tack ska du ha, vad glad jag blir :) Och det var så lite så, haha. Egentid är guld värt. Hoppas att du får en riktigt fin sommar! Kram
Christine&OtherSweetStories

Upp