London 1.0

 

 
Här kommer lite bilder från min helg i London. Det blir nog sista gången jag åker dit för att hälsa på min syster, eftersom hon flyttar därifrån snart. Mina tre dagar i England bestod av allt möjligt, men mest goda måltider och skratt. Jag skrattar mycket när jag umgås med Julia och Henry. Eller, vi skrattar åt varandra. Ja åt, inte med. På det allra mest kärleksfulla vis såklart. Sedan träffade jag Janneke också. Hon var exalterad över att få sin hund nästa vecka, men var helt ok med att jag inte var lika exalterad över det. Jag är så långt ifrån hundmänniska man kan komma. Katter är mer min grej. De är renliga, självständiga, keliga och streetsmarta. Ungefär som jag.
 
Hur som haver. En trevlig helg var det minsann! 
 
 
C'est la vie | |
#1 - - Ida - foto & häst:

så himla härliga bilder! så mysigt :)

Upp